19 maja 2016

Mój świat

Cześć kochani ♥

Mam na imię Ewa. Pasją do gotowania a w szczególności pieczenia zaraziła mnie moja kochana mama. To dzięki niej stało się to nie odłączną częścią mnie. Pomysł na to by podzielić się tym z wami w postaci bloga był bardzo spontaniczny. Moja córka nie dawno zapytała mnie "Mamo jak tak bardzo lubisz piec to może założyłabym ci bloga z przepisami?" a ja na to "Czemu by nie".
Bardzo się z tego cieszę ,że właśnie w taki sposób mogę podzielić się z wami moją pasją do słodkości.

Często gdy mam zły dzień, gdy czuję się zdołowana i przygnębiona jedynym lekarstwem na moja chandrę staję się kuchnia i mój notes z przepisami. To zawsze pomaga mi wyładować negatywną energię i przywrócić mój uśmiech na twarzy.

Ciasta, ciasteczka, torty, babeczki, desery itd. Co tydzień nowy przepis a może i nawet częściej. Mam nadzieję ,że spodoba wam się ten blog i będziecie chętnie do niego zaglądać.

Pierwszy przepis już za nie długo ,więc śledźcie moją stronę na facebooku a tym czasem przesyłam wam dużo pozytywnej energii i uśmiechu ♥



1 komentarz: